Thursday, December 2, 2010

NEW

Semestar baru.. subjek baru.. junior baru.. sumer baru.. haha.. aku baru je lps daftar modul.. nsb baik sume ok... sekarang xtau nk wat ape dah.. jam baru kul 4.30pm.. kul 5.30 karang aku nk balik seremban.. nak amik sume harta benda aku.. hari ahad baru balik PD.. Umah sewa aku? kat lorg 28.. klu dgr nombor tu, kpale otak mesti pk, "pergh, jauh tu..". sebenarnye x pun.. ade jalan short-cut.. sm je mcm aku ddk kat lorg 6 dulu.. lek ah.. bawak moto.. bkn jalan kaki.. haha..


Umah lame aku dulu dah disewa oleh skumpulan budak pompuan (junior) yang molek2 belaka.. ade sorg tu muka mcm laura.. ala.. cite upik abu & laura tu la... haha.. totally cute.. xpe2.. nsb baik aku ade prinsip aku sendiri.. ms kat kdai makan malam smalam la aku perasan budak tu.. yang bestnye, aku jadi penceramah kat kdai mkn tu.. ceramah kawan2 aku je.. tajuk dia? kenapa couple tu diharamkan dalam Islam dan kenapa kita kena single.. bukan nak banned couple2 sekarang.. tp just berkongsi pendapat.. macam2 cite la kuar.. bese la.. duduk kat kadai makan.. kompem la borak.. x kan makan je.. haha.. 


aku tgh boring sebenarnye.. sje je post ape yang jadi semalam dan hari ni.. malam ni kalau ade topic, aku post yea.. bc la puas2.. 


aku nak tido jap.. ngantuk lak rasenye.. jap lagi nak balik seremban.. tu pun kalau x hujan...


adios~