Monday, December 20, 2010

LUPAKAN

Aku da memang lali dgn benda ni.. aku xkan salahkan dia ataupun diri aku sendiri. bagi aku ni cuma satu pengalaman aku dalam bercinta. susah nk dikatakan. tapi ni la yang mengajar aku. dalam ape jua hubungan yang aku jalinkan, aku xkan letak 100% perasaan aku. aku pernah menangis sebab cinta.. tapi tu cite lama... masa tu aku blum kenal lagi erti cinta yang sebenar.. macam budak2 sekarang.. satu hari nanti korg akan nampak dan kenal dunia sebenar. 

CINTA memang indah kalau dihargai.. tapi susah nk mencari cinta yang sebenar.. susah nk cari pasangan yang sememangnya ditakdirkan untuk kita. sebab tu kita kita x blh putus asa mencari.. bagi yang da jumpa dan yakin dia ditakdirkan sbg pasangan hidup, baguslah.

aku tetap hepi. aku senyum ms dia bgtau perkara sebenar.. sama ada betul atau x, tu aku x kisah. kalau tu yang diminta, buatlah apa yang terbaik. tak perlu rs marah atau mengutuk bila benda mcm ni terjadi..

belajar dari pengalaman.

lupakan apa yang terjadi.

teruskan hidup.

tu yang terbaik.