Monday, December 13, 2010

BURFDAY

Hari ni birthday adik kesayangan aku... Amirah Syuhada bt. Shahruddin.. Satu-satunya adik perempuan aku.. hadiah, hujung minggu ni aku cuba balik umah... nnt aku beli la bende yg dia suka.. da besar da adik aku nih... da 11tahun... aku ingat lagi dulu masa dia kecik2, dia ckup manja dgn aku... mane aku pegi sume dia nk ikut... kat kampung, sume panggil dia amoi... mane taknye, kulit dia cerah macam mak aku....  tapi sekarang mak aku tetap yang paling cerah.. dia da gelap sket.. maklumlah.. budak skolah... haha.... adik... happy birthday!!! along saaaayyyaaaaaanggggg adik!! (^_^)


Adik dan mak tersayang~

Serentak dgn hari ni jugak, birthday member baik aku, Afiqah Safira a.k.a Angah... member baik sejak sekolah... tapi sekarang da jarang jumpa sebab masing2 sibuk dgn study... cuti pun jarang skali.. huhu... lame kot x jumpa... xpe2... angah, happy birthday! semoga ko berjaya dalam apa jua bidang yang ko ceburi... aku rase elok ko jadi photographer la... tgk gambar2 yang ko tangkap sume cantik2... kalau ko lagi focus dalam bidang ni, mesti ko blh bt duet.. siyes weyh... gud luck yea.... kat sini aku ada buatkan ilustrasi ko...versi kartun.. haha.. aku ni x terrer sangat.. ape2 cacat cela, harap ko maafkan yer... ikhlas nih.. hahaha... yang original xde kaler... so better ko simpan yang nih sebagai kenangan.. ble ko tgk, teringat gak kat aku kan? (^_^)