Tuesday, December 7, 2010

EXCITED!

Haha.. permulaan sem baru.. excited giler sb sem ni aku ade dua klas english.. sebab sem lps klas aku xblh amik english sb kekurangan lecturer.. so, klas english utk sem5 dibawa ke sem 6.. sem ni la kan.. haha.. mmg best.. tambahan lak dapat lec yang sporting. TERBAAAEEKK!


First skali.. Mr. Julainus Tan.. lecturer Technical English 4 aku.. first class pada hari Isnin klas dia la. tu pun kul 2.15pm.. aku rs dia sorg yg polite n blh buat kwn. kira mcm x susah la nk rapat ngan dia.. lgpun aku ske cara dia speaking. sgt fasih. MUET (Malaysian University English Test) mungkin aku x yah amik lagi sebab aku da pnah amik ms kat matrik melaka dulu.. dulu aku dpt band4.. so dia ckp klu aku rs nk dptkan band 5 atau 6, amik la lagi sekali. xpe la sir. aku rs aku da cukup puas hati dgn result tu.. ha.. lupe nk bgtau.. gred utk MUET nih bermula dr band1 hingga band6.. so, even korang x dtg utk test tu sekali pun, da dpt band1... tapi band yang paling elok kne dapat mesti la band3 dan ke atas. band3 kira mcm average level.. papehal pun, aku kne pegi matrik aku balik utk dapatkan slip result tu.. kalau x, tpaksa la amik lagi skali.. huhu..


Secondly, Ms. Elaine Lee.. Lec yang sporting dan pandai buat lawak.. haha.. tapi aku dapat rasekan yang dia sorg yang serius.. walaupun dia slalu buat lawak, jangan perkecilkan dia.. silap2 ade yg kne carry nnt..


Sem ni aku akan amik Working Drawing ngan dak sem 3.. haha.. semoga kedatangan aku diterima.. nsb baik aku knal budak2 tuh.. xde la rs asing sgt nnt... hehe..

semoga aku dpt habiskan sem terakhir ni ngan cemerlang... =))


Wish me luck!