Sunday, December 5, 2010

NTAH APO-APO NTAH (PART III)

Kalau review balik part I and part II, sumenyer cite psl kisah silam aku.. ni la kenangan yang aku xkan lupekan sampai bila-bila.. seronok sebanarnye tulis blog nih.. macam tulis diari.. bezanya ni diary yang dipublish.. so, ayat kne tapis la cket an.. jangan main sedap jari je menaip.. haha.. kang x pasal2 kne banned lak ngan kawan2.. at least kne jujur.. xyah tulis detail2 pun xpe.. janji masing2 paham.

Jam sekarang da 5.53am.. aku x tido dari tadi.. sibuk lak chat n kumen mengumen kat facebook.. seronok kumen2 nih.. at least, aku dpt hargai kat kwn2 fb.. bia x kenal.. tapi niat nk berkawan.. ble diorang rs ok ngan kita, xde la was2 nak knal lbih rapat kan? so, jangan la sombong sangat dgn kawan yang beribu-ribu tuh kalau x reti mengumen balik... stakat nih, sume kwn2 fb aku x sombong.. sume baik2 belaka dan x membezakan kwn fb dgn kwn realiti.. tengs yea mane yang rapat ngan aku tu.. aku hargai sgt persahabatan kita wlaupun kita cuma knal kat fb.. haha.. kekadang tergelak aku bace kumen2 yang mengarut.. tp bgus gak.. at least kita respon dgn situasi semasa kwn2 fb kita... lagi satu, aku ni kaki 'LIKE' yang tegar.. sume status aku like... hahaha

Aku sebenarnye xde ape nk tulis pagi2 buta nih.. mata pun da berair menahan ngantuk.. nsb baik jap lg klas kul 2 pm.. leh la aku tdo kjap.. haha..

Aku tutup topic nih dgn ucapan terima kasih pada yang membaca... thanks pada yang banyak bg kumen2 positif kat aku.. bersemangat jugak la kan ble nk tulis blog.. haha (^_^)

THANKS~

p/s: ptg karang 1st klas utk sem terakhir aku ni.. malam nnt kompem ade story.. tggu je la yea? chow~