Friday, December 3, 2010

SINGLE

SINGLE. status terbaek wat ms nih.. banyak kebaikannye. bkn bermakna kita ni x laku. tapi ni la jalan yang terbaek dari hati disakitkan atau menyakiti hati orang lain. mmg kita akan cemburu bila tgk couple lain, tapi kita kena sedar yang kita pun ada orang lain yang menyayangi kita dan ambil berat psl diri kita. itulah gunanya kawan.. memang ada kawan yang sejati.. dan ada jugak kawan yang banyak muka. depan kita lain, blakang kita, jaja cite pasal kita.. tapi, mulut orang. diorg blh ckp pape pun pasal kita. kalau cite yang x baik tuh, redha je la. jgn cepat mlenting kalau cite buruk tu sampai kat kita.. buat bodo je lg baik. orang akan menilai kita dgn apa yang mereka nampak. kalau buruk perangai kita, cite yang buruk lagi cepat tersebar. so, rilek je..


SINGLE bukannye satu masalah. bahkan bila SINGLE la kita blh focus dkt keje yang kita buat.. kalau student, blaja la elok2. gunakan duit yang mak dan ayah kita bg tu untuk study dan bukan untuk dating. ble dah masuk IPTA atau IPTS, jangan la menghabiskan duit PTPTN atau scholarship yang korang dapat untuk insan yang bergelar awek atau balak. sia2 je.. ble da clash nanti diorang memang xkan bg balik duit tuh walaupun diorang pinjam. ayat memang manis. mane2 pasangan kompem cair... nk buat camner kan? ats dasar cinta yang tengah membuak2, sume blh pinjam. sampaikan ada yang x de maruah sanggup serahkan badan demi orang tercinta.. bodohnye orang yang macam nih.


sesiapa yang single tu akan faham keseronokan berstatus SINGLE nih. tapi kena la single 6 bulan dan ke atas. baru rs seronok. haha.. enjoy la dgn kwn.. dan kluar la ngan sape pun yang korg suka ms status SINGLE nih sebab xde orang yang akan cemburu. orang yang dengki mungkin ramai.. tapi, rilek je la. ni life kita, so sukahati kita r... hohoho~~~




p/s: aku nih cakap je lbey.. aku pun cair gak kalau ade gurl yang goda aku.. haha