Wednesday, November 24, 2010

akhirnya!

Haha..Baru la siap blog nih.... Da lame nk bt.. Tp asyik sekerat jalan je.. Ni pun lps tgk blambak2 blog... Tu la, mcm besh jer... huhu... Papepun, aku just nk kongsi pengalaman yg pnah aku lalui.. X kisah la dr segi study ker... Idup ker... Ataupun dlm pcintaan...

Ok! Bia aku pkenalkan diri aku... 
~Name yg parents aku bg, Muhammad Syukri b. Shahruddin.
~Burfday, 1st februari.. Zodiak, aquarius.
~Anak sulung dr 5 org... 
~Ayah aku org Singapore dan mak aku org Negeri Sembilan.
~Aku dilahirkan kat Tampin, N.9.. Membesar kat Puchong tapi sekarang menetap kat Seremban.
~Suke gile makan mknn pedas.. Kalau aku singgah kedai, mesti order nasi goreng kampung pedas telur mata separuh masak. Haha.. Lauk fav, daging salai masak lemak cili api dan ikan pari ~masak asam pedas...
~Suka gila mlukis..
~Suka swimming
~Suka men game

Kalau nk tanye pape leh g kat link ni..
ieneslo

Aku da x sempat nih.. nk g swimming kat pusat akuatik paroi...

Bye!